sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Haaste

Heippa taas!

Sain tälläsen haasteen Viiviltä, joka on lähdössä vaihtoon Australiaan tässä kohtapuoliin :)

Säännöt:

Jokaisen bloggaajan täytyy...
1. Kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Vastata haastajansa 11 kysymykseen.
3. Keksiä 11 uutta kysymystä bloggaajille, jotka hän aikoo haastaa seuraavaksi.
4. Haastaa 11 bloggaajaa joilla on alle 300 seuraajaa/lukijaa.
5. Mainita haastaja.
6. Kertoa kenet aikoo haastaa ja kertoa se myös heille.
Ja muista, et voi enää haastaa sitä joka sinut haastoi! (:


11 faktaa minusta:


1. Oon riippuvainen kahvista ja suklaasta. Aamulla on ihan pakko saada kahvia, ja raahaanki sellasen matkamukin kouluun joka päivä ettei aamukahvit vaan jää välistä :D Onneks meil on koulussa kans kahvikone nii selviin hengissä vaikka en kotona ehtiskään sitä keittää. Ja siis sen verran riippuvainen oon että jos en kahvia aamulla saa niin mulla on päänsärky puoleenpäivään mennessä. Suklaanpuutteesta ei sentään päänsärkyy tuu mut ilman sitä en pystyis elää :D


2. Oon harrastanu ratsastusta vajaa 12 vuotta, ja oman ponin sain melko tarkkaan 2 vuotta sitten. Oon kisannu esteitä ja koulua sen kaa ja joka kisoista on tullu sijoitus, ja ratsastajana oon kehittyny ihan mielettömästi just viimesen kahen vuoden aikana. Nyt pitäis vielä poni saada myytyy ennen lähtöä, ja alkaa pikkuhiljaa olla kiire..


Laaksolla aluekisoissa kesällä 2012 :)

3. Oon lähössä vaihtoon Uuteen-Seelantiin!! Kukaa ei varmaa tienny vau


4. Pelaan äidin ja kaikkien muiden mielestä liikaa pleikkapelejä. Oon siis #truegamergurL *kisses xbox controller*. Noei siis oikeesti videopelit (onks niille järkevämpää sanaa suomeks??) on mun heikko kohta mikä on tosi huono asia koska a) mulla ei ole rahaa ostaa niitä ja b) mulla ei ole aikaa pelata niitä. Kuitenki jostain niitä taion ja ajanpuutteesta huolimatta sitten pelaan :D Erityisesti lähellä mun sydäntä on Assassin's Creed, Skyrim ja Uncharted. Lapsuuden muodosti Spyro ja Crash Bandicoot.


5. Musiikki on mulle, niinku varmaan monelle muullekki, tosi tärkeetä. Jotkut on ehkä osannu yhdistää tän blogin nimen mun yhteen lempparibändiin, A Day To Rememberiin, jonka näin kesällä livenä Rock The Beachissa mun neljän muun lempparibändin ohella ja sanotaanko että ne festarit tais olla mun elämän parhaat kolme päivää. Mun musamaku kallistuu vahvasti punk rockin/punk popin/metalcoren puolelle mut reggaeta ja muutaki kevyempää kuuntelen :) Koska mä voin nii luettelen ne mun loputki ykkösbändit: All Time Low, Fall Out Boy, Paramore, Green Day, 30 Seconds To Mars, You Me At Six, Pierce The Veil, Bring Me The Horizon ja vähän joukkoon kuulumattomana muttei silti vähäisempänä Lily Allen


6. Ponin lisäks mun eläinrepertuaariin kuuluu kohta 5v täyskaheli parsonrussellinterrieri Nyxi ja about 18-vuotias punakorvakilpikonna Nekku. Nyxi on mun elämän tärkeimpii asioita ja en oikeesti tajuu miten tuun kestää ilman sitä tän vuoden..


voi kuinka mä haluaisinkaan sanoo et toi koira on ihan normaali
mut totuus on et se ei todellakaan ole normaali

7. Kiroilen liikaa kaikkialla muualla paitsi kotona, koska jos äiti kuulis miten puhun nii se varmaan nylkis mut elävältä tai vastaavaa :D Mutta joo siis mulle tuottaa suuria hankaluuksia puhua kiroilematta etenki jos oon vihanen jostain asiasta. Koitan pitää tän blogin kielenkäytön lapsille soveliaana mut en takaa mitää :D

8. Edelliseen vähän liittyen mulla on vahvat mielipiteet asioista enkä pelkää puolustaa niitä jos joku tulee mulle päätä aukomaan. Mut jos niitä osaa kunnioittaa eikä turhaan haasta riitaa nii all is well.

9. Harrastan vähän epäaktiivisesti laitesukellusta, sukelluskortin suoritin Floridassa 2011 ja takana on reilu 10 sukellusta. Merieläimet, etenki hait on mulle tosi tärkeitä ja se on nii väärin et niitä pelätään ja et niitä tapetaan ku viimestä päivää vaikka ne tappaa keskimäärin kolme ihmistä vuodessa?? Todennäkösemmin kuolee sängystä tippumiseen ku hain hyökkäykseen.

2 metrinen härkähai Bahamalla kesällä 2012 <3 Oli yks hienoimmist kokemuksist ikinä!

10. En oo koskaan erityisemmin pitäny lapsista, eläimet on aina ollu se mun juttu. Muistan ku pienenä äiti osti mulle jotain nukkeja ja hukutin ne sitte kylpyammeeseen.. Siedän kyl lapsii johonkin pisteeseen asti mut mieluiten en oo niitten kaa tekemisissä ollenkaan.

11. Oon lukenu Taru Sormusten Herrasta kaikki kolme kirjaa ainakin 6 kertaa, ja Hobitin 8. Oon siis lievästi sanoen Tolkien-fani ja se eehkä saattaa olla yks syy miks halusin lähtee Uuteen-Seelantiin.. :D


11 kysymystä haastetulle:

1. Olet päivän eläin,  mutta mikä eläin?
- apuaaaa tää on vaikee.. ehkä koira tai hai?

2. Päivä vai yö, miksi?
- yö koska olen yöeläin

3. Reisuu etelään vai pohjoiseen?
- Lappi on yks mun lempipaikoista mut pakko kuitenki sanoo et etelään mieluummin

4. Siniset vai ruskeat silmät kumppanilla?
- ei niin mitään väliä

5. Oma auto vai julkinen liikenne?
- oma auto ehdottomasti!

6. Vapaailta kotona vai juhlimassa kavereiden kanssa?
- molemmat on mukavia

7.  Lukio vai ammattikoulu?
- lukio

8.  Mikä on vahvin aineesi koulussa?
- englanti

9. Jääkiekko vai jalkapallo?
- rugby ;)

10. Patikointireissu vai kylpyläloma?
- patikointireissu!!


Oon nyt superlaiska enkä haasta ketään :D

Ens viikol tulee toivottavasti tieto et siirtyyks mun lähtö helmikuulle, mut postaan siitä sitte ku tiiän. Nyt heippaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti