maanantai 24. helmikuuta 2014

Bye bye Finland!

Jiihaaa nyt sitä mennään! Tai siis kone lähtee 23:40 eli täs on viel hetki aikaa istuu mut löydettii pistorasiat ja tääl on ilmanen wifi nii mikäs siinä sitte :D Mulla on matkakavereina Jemmi ja Sofia nii onneks koko reissuu ei tarvi selvitä yksin :)

Eka lento on siis Hong Kongiin, mistä jatketaan Aucklandiin ja sit mä ja Jemmi lennetään vielä sieltä meiän kotikaupunkeihin. Lennän siis ton vikan välin Auckland - Tokoroa yksin, huisaa :D Ja vähän kyl ahistaa et nyt sit pitää pärjätä sen enkun kanssa tästä eteenpäin, mut toisaalt sitähän oppimaan mä lähinki nii ei paljon ei parane valittaa :D

Laukun sain pakattua mahtavasti ajallaan, eli tuntia ennen kentälle lähtöö, ja paino oli optimaaliset 22,9 kiloo ku 23 oli se painoraja. Ja kotiin ei unohtunu ku meikkipussi joka sisäls kaikki mun meikit, sekä vara-silmälasit jotka oli hankittu pelkästään tätä matkaa varten :D Äiti sano et se lähettää ne unohtuneet tavarat postissa mut siinä meneeki sit se pari viikkoo. Hyvin alkoi!

Muttajoo enköhän mä perille selvii, seuraavan kerran postaan varmaan sitte Uudesta-Seelannista :)

Heippaaaaaaa!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti