maanantai 10. helmikuuta 2014

Two weeks to go!

Jeee enää 14 päivää!! Mut silti tää koko juttu ei vieläkää oikee tunnu todelliselt :D


Perjantaina vietettiin kavereitten kaa läksiäiset, oli tosi hauskaa mut samalla tajusin et kuinka paljon mulla tulee näit ihmisii ikävä.. Kiitti kaikki ihan huikeest illast, ootte tärkeitä <3

Kiitos kaikki <3 (oli ainoo kohtuullisen edustuskelpone kuva tolt illalt.. :D)

Sunnuntaina oli sitten sukulaisten vuoro vähän rauhallisemmissa merkeissä. Ihan kivaa oli ja sukulaiset sponsoroi aika avokätisesti nii mikäs sen mukavempaa :D


hys laatu on 10+ mut kakku oli iha parast!


Lentotiedot sain tänään postissa, eli kone lähtee siis 24. päivä kello 23:40 Helsinki-Vantaalta kohti Hong Kongia josta koneen vaihdon jälkeen matka jatkuu Aucklandiin. Perillä Aucklandissa oon sitte 26. päivä kello 11:15 paikallista aikaa, eli about päivän verran kestää sinne päästä :D Kauas on pitkä matka!

Ruumaan ja käsimatkatavaroihin saan ottaa molempiin yhen laukun. Ruumaan menevä saa painaa korkeintaan sen 23kg ja käsissä menevä 7kg. Mulla ei oo oikeestaan mitään hajua mitä mun pitäis pakata ja mut tuntien onnistun kuitenki jättää sen pakkauksen viime tinkaan :D Mut jos onnistun pakkaa ajoissa nii ehkä mahdollisesti teen siitä jonku erillisen postauksen.

Host-perheen kanssa en oo sen yhden emailin lisäks jutellu. Tai siis lähetin toisen meilin niille reilu viikko sitten mut vastausta ei oo viel tullu.. Ja viime meilissä hostäiti lupas lähettää kuvia niitten perheestä mut hehhee eipä oo niitäkään vielä näkyny. Vähän ottaa päähän ku tosiaan se kaks viikkoa lähtöön ja en yhtään tiiä miltä kukaan niistä näyttää ja muutenki tämmöne vastaamattomuus tuntuu sillee vähä ikävält ku tulee fiilis et haluukoha ne mua ees sinne ku ei meileihinkää vastaa :D Mut toivotaan et niist kuuluu jotain pian!
 

Pitäis varmaan tehä joku to-do-list näille vikoille viikoille ku tuntuu et on niin paljon tekemist ettei meinaa muistaa :D Mut koska en tänään tärkeempää tekemistä keksiny nii askartelin vihdoin tälle blogille bannerin! Iha supercool eiksje ;););)

Mutta tämä oli taas tässä, heipat!



8 kommenttia:

  1. Tajuun et tuntuu ikävält et ne ei oo vastannu, mua ainakin myös.. mut älä huoli ku kiwit on tosi rentoja ja just tommosissa jutuissa mulla on ollu kulttuuri shokkeja :D esim. mun perhe sanoo "ettein niille on väliä kuka on niiden talossa" kun mä just haluaisin että ne tykkäis siit mut ne ei oikein ilmaise tunteita niin on vissiin ihan normaalia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei no hyvä, huolin sit varmaa onneks turhaan :D Kiva blogi sulla muuten!

      Poista
  2. Sä lennät samalla lennolla Helsinki-Hong Kong mitä minä lensin viime pe :D Hong Kongin kenttä on aika helppo joten no worries! ;D varo vaan toi aika mitä on jäljellä lentää ÄLYNOPEE :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo meil kaikil sinne suuntaan lähtevil on vissii samat lennot :D ja hyvä et on helppo nii ei tarvii koko neljän tunnin vaihtoaikaa palloilla ympäriinsä :Dd
      Jepp kahest viikost on jäljel enää 12 päivää!!! Ja kaikkee pitäis viel ehtii tehä.. :D

      Poista