sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Vika viikko Suomessa


Joo elikkä huomenna ois lähtö! Pelottavaa miten nopeesti aika menee, muistan ku tossa laskurissa oli luku 75 ja sillon jo tuntu et hui kohta mennään.. Ei oo vielä tietoista matkajännitystä hirveesti ollu, mut tää koko viime viikko on ollu kauheen sekava ja suoraan sanottuna pääosin ihan perseestä. On ollu jotenki tosi sekava olo, äidin kaa on tullu riideltyy enemmän ku viime kuus yhteensä ja upeella ajotuksella sain flunssanki loppuviikosta! Mut host-äiti vastas mun meiliin ja lähetti täs viikol kuvia, eli sen suhteen on helpottunu fiilis! :)

Viime lauantaina olin iskällä syömässä, oli tavallaan läksiäiset mut aika pienellä porukalla. Hyvää ruokaa oli ja sain mun serkulta ja sen tyttöystävältä ihan törkeen hienon kortin! :D

iha ite oli askarrellu ;)

Sunnuntaina olin kattomassa All Time Lowta, eli yhtä mun lempparibändeistä, The Circuksessa Helsingissä. Olin vähän sluiba ja tulin jonottaa vast kolmen aikoihin iltapäivällä ku kaverit oli ollu siellä jo kolmesta asti aamyöllä.. :D Päästiin kivasti aika eteen vaik jonon ohi pääski 50 vip-lipullista. Lämppäri Blitz Kids oli tosi hyvä ja ite keikka oli ihan mahtava! Settilista oli 24 biisiä, mikä on tosi paljon ku yleensä bändit soittaa vaan reilu 15 kipaletta per keikka. Oli kuulemma ATL:n pisin settilista ikinä!
Oon tavallaan tosi ilonen et en lähteny sillon tammikuus ku sit oisin missannu ton keikan ja ois kyl ketuttanu :D







Kaikki nää kuvat ja videot tost konsertist on mun ottamii, ja tolt mun youtube-kanavalt löytyy lisää videoit! :)


Maanantaina ei tapahtunu mitään ihmeempiä. Tiistaina kävin tallilla ratsastaa serkun kaks hevosta ja mun piti käydä kampaajalla mut olin merkannu kännykkään et aika ois ollu kahelta vaik se oliki yheltä nii oli aikas noloo ku kampaaja sit vähän yhen jälkeen soitti ja kysy et missä oon.. Tiistaina sain kans tungettuu vihdoinki mun 10 millisen tunnelin korvaan, mikä oli aivan helvetin huono idea koska se reikä repes sielt sisält tosi pahasti. Sattu perkeleesti mut päätin kestää ja jättää sen sit korvaan.

Keskiviikkon käytiin Nasun kaa shoppailee (ostin todella tarpeelliset mut aivan älyttömän hienot ja katu-uskottavat mopsisukat!) ja kattomas Lego-leffa. Oli ihan törkeen hauska, käykää kattoo! :D

well worth the money!

Torstaina kävin sitte siellä kampaajalla ja mua oikeest nolotti se tiistai niiiin paljon äöäöää. Mut ei tullu mitään radikaalii muutosta hiuksiin, värjättiin vähän eri sävyseks, muuten ei kauheesti eroo vanhaan oo. Illalla kävin viel tallilla ratsastamassa serkun pollet. Oli vähän rankkaa ku en oo nyt useempaan kuukauteen ridannu kauheen aktiivisesti nii oon ihan rapakunnos :D Molemmat on kivoja hevosia mut huhhuh ei oo kyl mitään helppoi!

Perjantaina olin lounaalla isovanhempien luona ja sit käytiin vielä äidin kaa ostamas tuliaiset isäntäperheelle ja mulle vähän kaikenlaista mitä tarviin mukaan. Venytys korvassa oli kans niin kipee et mun oli pakko ottaa se tunneli veke, ja huhhei ku tuli paljon verta! Ei ollu sentään ehtiny tulehtuu mut jumalauta ei oo mikää pikkurepeemä se.. Vois oikeesti joskus oppii vähän kärsivällisemmäks tällästen juttujen kaa ku kiirehtimisestä seuraa vaan harmia :P Eli vinkkinä teille jotka haluutte korvianne venyttää, älkää oikeesti yrittäkö tunkee korvaan isompaa korua väkipakolla! Jos ei mee nii sit ei mee, täytyy vaan odottaa ja kokeilla myöhemmin uudestaan.

Lauantaina kävin vielä tallilla viemäs läksiäiskakun ja ratsimassa yhen hepan. Raahasin sielt kans kolme muovipussillista tavaraa kotiin, suurin osa sellasta mitä en ees tienny et mulla on :D Olin illalla ihan poikki nii menin sit jo ysiltä nukkumaan, mikä on noin 4-5 tuntia aikasemmin ku normisti :D Mut enhän mä tietenkään tän flunssan takia unta saanu nii en mä tainnu nukkuu ku reilu seittemän tuntia. 

Tänään mun piti vielä nähdä kavereita ja sit kirjottaa lista et mitä pakkaan mukaan, mut jotenki kello on jo neljä ja en oo mitään saanu aikaseks. Ei ku sainhan mä vaihdettuu mun kännykän taustakuvan tos aamulla, eikä siihenkää menny ku tunti! On kyl nii vätys olo mut sentään flunssa tuntuu olevan paranemaan päin, sormet ristissä nyt et oisin huomenna jo parantunu. Vaikka lähtöö ootanki nii kipeenä yhteensä reilu 20 tuntia lentokoneessa ei mitenkään erityisemmin houkuttele :D

Nyxi ei koskaan osaa kattoo kameraan oikeella hetkellä :(

Mut nyt mun pitää oikeesti alkaa miettii sitä pakkaamista, heippa!

2 kommenttia:

  1. Hyvää vaihtovuotta sulle!! Ite just palannu kotiin omaltani, ja se menee niin hurjan nopeesti! Ei oo aina helppoa, mut kokonaisuudessaan oli parhaat kuukaudet mun elämässä. Toivon, että säkin tunnet niin oman vaihtovuotes jälkeen! :) Hyvää matka!!

    ifancyanadventure.blogspot.fi

    VastaaPoista