lauantai 15. maaliskuuta 2014

"I don't know if I like this so I'm gonna keep eating it anyway"

Helou!

(otsikko on mun mielipide vegemite sandwitchistä)

Vaikee uskoo et oon ollu tääl jo 17 päivää, aika menee pelottavan nopeesti. Pikkuhiljaa alkaa kyl olo tuntuu kotoisammalt ja vaikka en oikeestaan mitään ihmeempää oo vielä päässykää tekee nii tylsää ei oo ollu missään vaiheessa :) Koulussa mulla on meneillään kolme research työtä eri aineissa ja niitten lisäks business studiesissa suunnitellaan sitä meiän yritystä mitä pyöritetään koko loppuvuosi mut vielä tässä vaiheessa Uusseelantilainen koulunkäynti on ihan mukavaa :D

koulupuku!

Kuvikses tehtiin itseään ja omaa maataan/etnisyyttään kuvastava kollaasi

Ainoo kuva koulust mikä mulla on :D
Ainiii meiän ryhmä muuten voitti sen BP Business Challengen mikä meillä oli viime viikolla!! Jälkeenpäin pari tuomarii tuli kehuu mun osaa siitä suullisesta esityksestä mikä oli aikas hienoo :D Saatiin kyl palkinnoks vaan todistukset osallistumisesta ja pussin suklaata (jonka Cruze sit pölli jumakekka). Mut eipä noilla palkinnoilla niin välii, mulle riittää se et ylipäätään sain selitettyy A4-paperin verran meiän tuotteen tuotannosta englanniks sanoilla joita en ees tiiä mitä ne on suomeks! Oon kyl ilonen et se on ohi, ei ollu mitkään helpot kolme päivää :D

Selitin ton koko homman _ulkoo_ viis kertaa!!

Don't be a loser!
Meiän ryhmä! Hayley, Rose, mä, Cruze ja Jayme

 Mun lisäks tääl Tokoroas on kolme muuta AFS vaihtarii: Natalia Boliviasta, Tony Grönlannista ja Lea Sveitsistä. Natalia ja Lea on tääl vaan puol vuotta ja Tony saman verran ku mä. Tapasin Natalian ja Tonyn jo viime perjantaina siellä AFS:n illallisella ja Lean nyt torstaina ku nähtiin Tokoroa-vaihtareitten kaa muuten vaan. Kaikki kolme on kaupungin toisessa high schoolissa Forest Viewissa eli oon siis ainoo vaihtari mun koulussa. Vähän ärsyttää ku en pysty näkee niit muit kauheen usein ku asutaan ihan eri puolilla kaupunkia ja tääl ei oo julkista liikennettä ollenkaan nii oon riippuvainen mun hostmumin kyydeistä ja en haluu jatkuvasti pyytää kyytejä. No mut meillä on ens viikonloppuna Gateway Camp nii nään niitä sit sillon :)

mä ja Natalia :)

Meiän piti tänään mennä Taurangaan St. Johns kilpailuun mut se peruttiin (onneks koska herätys ois ollu 5am) tääl riehuvan syklonin takia. Uutisissa on sanottu "now is the time to take out your survival kits" mut ei tuolla ees sada ja tuuliki on vaan vähän normaalii voimakkaampaa :D Meil oli kyl netti poikki koko eilisen päivän mut en tiiä johtuko syklonista vai mistä, mut se toimii nyt ja se on tärkeintä ;)

Huomenna on kaksosten synttärijuhlat ja joo pakko sanoo et en oota innolla :D Ne oli viime viikon jollain leirillä ja ahh kotona oli niiiiiin rauhallista ku ne oli poissa. Ne tuli kotiin eilen ja heti alotti kitinän ja huutamisen jippii. Tuun kyl hyvin toimeen mun kaikkien hostsisarusten kanssa mut ei hitto ku tekis mieli lyödä kaikille neljälle paistinpannulla vähän järkeä päähän. Niitten kirjaimellisesti tarvii vaan pitää huoneensa siistinä ja tiskata illalla ja ne tekee neki hommat valittaen eikä varmasti yhtään mitään ylimäärästä. Kaiken lisäks ne tappelee keskenään kokoajan ja arghhh haluisin vaan sanoo et turpa kiinni mut en ihan kahen viikon perheessäolon jälkeen vielä kehtaa.
Koitan auttaa mun hostmumia mahollisimman paljon ja aina ku teen jotain nii se sanoo et "Why did I have a feeling that Ella would be the one to stand up and do this thing again". On vaa jotenki ihan uskomatonta miten nää lapset käyttäytyy ja en ymmärrä et miten mun hostmum ees jaksaa tätä touhuu ku oon ite ihan fed up jo tässä vaiheessa. Mut onneks joka toinen viikonloppu kaikki neljä on isällään nii saa välillä ees vähän taukoa :D

Huh helpottipa vähän valittaa :D Mutjooo isken tähän loppuun viel pari kuva viimeviikolt, heippaaa!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti