lauantai 17. toukokuuta 2014

Tauranga

Heippa taas!

Mulla on ollu kivasti ohjelmaa oikeestaan joka viikonloppu viimesen kuukauden aikana ja en oo mitään niistä vielä ehtiny selittää nii koitan saada niistä tehtyy postaukset nyt ens viikon aikana, alkaen nyt :D

Lauantaina 19.4 olin Lean ja sen hostperheen kanssa Taurangassa. Lähettiin aikasin aamulla ja koska Lean host-isällä oli futispeli nii meiät tiputettiin läheiseen ostoskeskukseen, ja sehän kelpas :D Se oli eka kerta ku pääsin kunnolla shoppailee Uuteen-Seelantiin tulon jälkeen nii ostin _paljon_ vaatteita :D Mut puolustukseks sanon et jokaista vaatetta minkä sillon ostin oon käyttäny jo vähintään kerran!
Shoppailuaikaa meil oli melkeen kolme tuntii, ja nälkä kun iski nii käytiin sushilla :) Ihan itketti miten halpaa sushi on täällä verrattuna Suomeen! 14kpl makso $8.50, eli reilu 5 euroo :D Ihan hulluu. Käytiin kans syömäs tee-se-itse frozen yogurtit :D
Shoppailun jälkeen meiät poimittiin takas kyytiin ja sit ajettiin satamaan kiertelee vähän paikkoja ja ettii kiva ravintola illallist varten. Tauranga on pohjoissaaren itärannikolla ja on tunnettu hyvästä seafoodista nii päädyttiin sit valitsee seafood ravintola. Tilasin simpukoita tomaatti-valkosipulikastikkees ja jälkkäriks mutakakkuu <3
Rannalla oli rocket bungy-torni ja pienen suostuttelun jälkeen sain Lean suostuu menee mun kaa siihen :D Se oli siis kahden istuttava "kapseli" kahen vaijerin varassa joka sit ampas ylös kovaa ja pyöri. Hauska oli!
Valitettavasti en raahannu kameraa mukaan ja kaikki mun kännykällä ottamat kuvat on pääasiassa ruuasta mut joo :D












Seuraava päivä ei liity Taurangaan millään tavalla mut käytiin siis kattoo mun hostäidin siskon maastoesteratsastuskisoja Te Rapassa sillon sunnuntaina. Melkeen koko päivän sato ihan kaatamalla mut onnistuin silti näpsimään ihan siedettäviä kuvia ja oli siis kelistä huolimatta tosi kiva päivä :)







2 kommenttia:

  1. Olis tosi kiva saada postaus siitä, mitkä on sun mielestä Uuden Seelannin ja Suomen välillä olevat suurimmat erot! Kiinnostais tietää esim, millanen koulu, ihmiset, ruoka yms on Suomeen verrattuna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on ollu postaus eroavaisuuksista mun luonnoksissa jo ties kuinka pitkään mut en oo vaa saanu aikaseks kirjottaa sitä loppuun.. :D Mut ei huolta, postaan sen pian! :)

      Poista